Burcukokpinar benimde bebeğim o günlerde başladı kaka yapmamaya şuan 3 buçuk aylık hala hafta da bir kez yapıyor doktora götürdüm kaç kez hiç bir problem yok kabız değil poposunun darlığı da iyi senin çocuğun hiç bir sorunu yok senin sütünden kaynaklanıyor dedi doktor sütün koyudur dedi anne sütü alan bebekler 10 güne kadar yapamaması normal karşılıyoruz diyorlar