Canım benim bebeğimde de çoklu besin alerjisi vardı. Süt ve süt ürünleri, yumurta.,kuruyemiş,balık,ıspanak,domates.. çok zorlu bir süreçti. Katı bir diyet yaptım. Dılardan paketli hiç bişey yemedim. Çok zorlandım ama geçiyor. Şuan 7.5 aylık çoğu alerji geçti. Hatta yoğurt yiyorum bu aralar onu açtık diyette.çok şükür onda da bir sorun görünmüyor. Yani azıcık yeyim Arada bir yeyim olmuyor. Sıkı bir diyet gerekli