cansu67cinkose 4 kademesi var kiloya uygun şekilde. Tam anlamıyla yatış pozisyonu yok böyle hafif oturur gibi oluyor en son seviyede. Ama baktığım tüm koltuklarda öyleydi. Bebiş rahat etti uykusu da bölünmedi başı da öne düşmüyor. Ama bence imkan varsa ebebekte koltuğu deneyin. Tüm kademelerinin size uyup uymadığını anlamak için