Aslan-mom1302 Kzlar oğlum 1 aynonce sünnet oldu ama hala idrarını yaparken ağlıyor ve catlayack gibi oluyor idrar yolu enfeksiyonu vardır diye tahlil yaptırdım oda temiz çıktı neyden kaynaklana bilir acaba
Salliyaa Aslan-mom1302 başka birşeyden ağlıyor olabilir sünnet olalı 1 ay olmuş sünnetle Bir ilgisi yoktur bizde yaptıralı 15 gün oldu sadece olduktan sonraki bı kaç saat zor geçmişti
Skbn01 Aslan-mom1302 sünnetle alakalı değildir bence ya bi çocuk ürolojiye gösterseniz iyi olur belki bir sıkıntısı vardır
Deletedmom_33 Aslan-mom1302 3-4 gün mizmizlandi sade yaparken 42 günlük sünnet yaptırdım. Şuan 3 ay 20 günlük
Aslan-mom1302 Deletedmom_33 bizimki 2 hafta iyiydi sımdı bianda çocuk idrarını yaparken agrı acı çekmeye başladı