Sahrabalam Kahverengi mi siyah mı tercih edersiniz acaba fikrinizi alabilir miyim çok kararsız kaldım
Uzaymekiii Sahrabalam kahve kısa siyah uzun bar bende tabi 500 yıl önce almıştım 😂 ikisini de severek giyiyorum ama siyah daha çok giyiyorum herşeyle uyduğu için😌
Uzaymekiii Sahrabalam güzel gerçekten 😅 dediğim gibi montalrınızı falan bi gözden geçirin hangi renk daha kullanışlı olur sizin için ona göre karar verin. Siyah herşeyle uyuyor ben olsam siyah tercih ederdim sanırım😌
Sahrabalam handhnde ağırlığını biliyorum 🤣 ablamın vardı giyerdim ara ara kendine al dedi renkte kararsız kaldım