Merhaba. Bebeğim 2 aylık oldu. Bebeklerin kusması normal evet. Genelde nadiren azıcık kusardı. Az önce biraz daha fazla kustu. Mamasını değiştirdim 3 gündür yeni mamaya geçtik. Bugünkü mamasını öğlen 1 gibi verdim. Sorum şu. Aradan saatler geçti. Kusması olağan bir şey mi, yoksa mama mı kusturdu? Bu 3. verişim mamayı, önceki günlerde kusmadı. Mamanın yarayıp yaramadığını anlamaya çalışıyorum. İshal ve gaz problemi yapmadı. Kusması da umarım mamadan değildir.