Kızlar bugün kapımın önünde kedi vardı birden kapıyı açtım korktum sıçradım yani apartmanda yaşadığım için beklemiyordum kediyi 😀 Ev sahibinin kutusu vardı şişelerle dolu bir kutu ve içine doğurmuş meğersem . 5 yavru var ve baya kirliydi istemsiz tiksindim heryerim karıncalandi normalde kedi severim tiksinmem ama kaşıntı tuttu beni sisleri çıkardım kedileri çıkardım altına bir şey serip tekrar koydum süt koydum annesi için tabi çok tiksindim nedensizce ve 1 saat boyunca dudağımın kenarı sızladi ama neden olduğunu anlamadım eşim uçuk dedi ve şimdi kızardı hala acıyor 23 yaşındayım ilk defa uçuk çıktı bilmiyordum uçuk olduğunu ve bebeğimi öptüm yeni yeni çıkıyor sanırım bir sıkıntı olur mu 🥲