Ah nasıl anlatsam hislerimi … gözlerimde yaş akmak için beklerken ben senin için güçlü durmak zorundayım 3,5 yıl oldu ama ben hala keşke abin de yaşasaydı diyorum!
Sana kavuşmak için tam 4 yıl neler çektim anne olmak için yanıp tutuşurken… canım oğlum benim iyiki varsın iyiki doğdun 💙iyiki benimlesin bunun için ne kadar şükretsem az seni yaradana bin şükür rabbim senin de acını göstermesin bize ve kimsenin kucağını boş bırakmasın evlat acısını düşmanıma bile vermesin 🤲🏻