umay1520 Arkadaşlar kızım biraz uzun boylu bi bebek görenler kucağına alanlar büyük sanıp otırtuyor direk sürekli uyarmak zorunda kalıyorum insanları. Sizler ne zaman oturmaya başladınız bebeklerinizi direkt oturttunuz öu vakti gelince ya da ağır ağır bişeyler yapmak gerekiyor mu ?
Masal umay1520 5.aydan itibaren kısa kısa tutmak şartı ile bebeyatmaz önerdi doktorumuz. 4 ay biraz erken oturmak için. Biraz daha bekleyin derim.
umay1520 deletedmom4842 ya doktora da sordum biraz daha bekleyelim erken biraz dedi bilemedim ki oturtan da çok 4. Ayda
deletedmom4842 umay1520 Çok değil ama kısa süreli oturtuyorum istersen oturt istersen bir kaç ay daha bekleyebilirsin
Momofaboy umay1520 evet biz 2 aylığız, yatmaktan sıkılıp kucak diye ağlıyor. Sabırsızlıkla bekliyorum oturup kendini eylemesini:)
umay1520 deletedmom4842 kollarından kaldorıp oturtuyorum ama o da saniyelik yani bakalım en azından 5. Ayı bekleyim bari
umay1520 Momofaboy ay evet o günlerimi hiç hatırlamak istemiyorum valla bizimki memeden çıkmaz mızmız yattı mı uyanmaz uyandı mı uyumaz kucaktan inmez bi bebekti 🤦♀️ çok şükür sakinleştik artık ama anneyi de çık yıprattı kızım
umay1520 [bilinmeyen] bizimki de oturmak istiyor doktora belirttim biraz daha bekleyelim bence dedi bmecbur bekliycem artık diğer kontrolde sorarım artık
Aslyyyy İntagramda hekimanne diye bir doktor var. Oturma ile ilgili 3. Ayı bitirip 4 aya girince oturtanilirsiniz diyor.