Maryhoney büyük ihtimalle psikolojik bi süreçten geçiyor. Davranışın sebebini bulmaya çalışmanız kalıcı çözüm getirir. Dikkat çekmek için mi yapıyor sıkılınca mı yapıyor kardeş kıskançlığı mı yaşıyor sebebler neler olabilir siz ailenizi daha iyi bilirsiniz bunları gözden geçirin. Sebebi bulduktan sonra hala devam ediyorsa alışkanlık olmuş demektir. O zaman çaktırmadan elinizi acı bibere sürüp onun tırnağını yediği elini tutun ağzına gelen acı caydırıcı olacaktır