Kelebegim_1 bol bol emzir kucağına al sev okşa ☺️ 2 kez banyo yaptır ben öyle yaptım halada yapıyoruz, biz 40 çıkana kadar kimseyi kabul etmedik, her ay düzenli çok iyi bir çocuk doktoruna götür özel aşılarını takip etmeni tavsiye ederim 2 yaşına kadar prematüre sayılıyorlar çünkü