@0706 canım o da kimyasal, doktor bana bebek için olan bir vazelin önerdi. O kafamı taktığım zamanlarda onu kullandım.onun içinde de petrol türevi varmış en iyisi doğal yağ dedim. Eşim Muğlalı, kayınvalidem kantoron yağını kendi yapıyor. Onu kullanıyorum ben de