Selam kızlar bebeğim 30 günlük oldu tam bugün. İlk hafta pertim cıktığı için en rahat çözümü benimle aynı yatakta uyamasıyla çözdüm. Gece beraber cok güzel uyuyoruz. Nerdeyse sabaha kadar deliksiz uyuyor. Ama doğru mu yapıyorum yanlış mı bilmiyorum. Hatta endişelenmeyede başladım ufaktan. Sizler neler yapıyorsunuz önerileri bekliyorum 🥹