Almirarabia ² bucuk yasinda kızım göbek fıtıgı ameliyati olacak daha önce bu ameliyati yaptiran varmii?
Nscaslan34 Cok zorlu bi ameliyat olmadığını biliyorum 1 gece yatiriyor sanırım bnde hamileyken oldum minik bi kesik aticaz demisti
Almirarabia Nscaslan34 sabaha ameliyat ogleden sonra cikarsiniz dedi doktor bugun sizin ameliyat sonrasinda falan agri sızı oldumu
babyandmom1 Geçmiş olsun neden müdahale ediliyor hala çok mu çıkık göbeği? Benim kızımda da var normale döndü sayılır
Almirarabia 2 cm kadar aciklık var kapanmadi o yüzden götürduğum her doktor ameliyat dedi göneginin icinde agladigi yada hoplayip zipladigi zamanlarsa bazen sebepsiz yere bile oluyor pinpon topu büyüklugunde cıkıntı oluyor 😭
Nscaslan34 Almirarabia fıtık oldum canim o zaman hala duruyor bi kesik aticaz demisti daha yaptiramadim