MiniKaya Kızlar merhaba oğlum 19 aylık bugün sünnet oldu gece bez değişimi yaptınızmı bardak vs koymuyoruz sadece krem sürüp kapatıyoruz gece bezini değiştirmesem bir sorun olur mu ?
Zelzele MiniKaya kaka yapmadığı sürece sorun olmaz, cişten mikrop kapmaz steril olarak kabul ediliyor çiş temizleyici yerine geçiyor bi nebze almanıza gerek yok, kaka yaparsa alın
Merve-Mert MiniKaya merhaba hayırlı olsun 🥰 bizde yeni ettirdik ilk 3-4 gece emmek için kalktığın da değiştirdim ben bezini bardak filan koymadım kremleyip kapattım
dygusalmom97 MiniKaya bizim doktorumuz sık sık değiştir demişti değiştirdikçe de kremi vardı onu sürüyordum sıkıntısız atlattık çok şükür sizede geçmiş olsun
Toprak_2019 MiniKaya canım geçmiş olsun bardağa falan gerek yok ben normal bezlemistim tabiki de bezini degistir sonuçta yara var temiz hijyenik olması lazım ne kadar temiz tutarsan okadar çabuk iyileşir bezi hep kuru olsun ki ıslak kalırsa dikişlerin falan iyileşmesi zor olur iltihap kapabilir