Drysn bizim bebeğimiz de çok uyku problemli bir bebekti. Zaten gece uykusu falan yoktu, zorlu günlerdi. Geçiyor elbette. Nacizane, sallamaya hiç alıştırmayın. İleride siz de bebekte, zorlanırsınız. Bir uyku rutini oluşturun. Biz o dönemde saat 7′de yatakta olacak şekilde, he akşam banyo yaptırır, sonrasında biraz masaj, giyinme derken, odaya geçer ışıkları karartır, beyaz gürültü veya mozart baby açarak yatağa yatırırdım. Büraz kitap okur veya konuşurdum. Pışpışlar ve okşamalarla uykuya geçirirdim. Hiç sallamadım, sallamadan da uyuyabiliyor bebekler. İleride bu alışkanlıktan kurtulmanız zor olur. Okşayarak, severek, pışpışlayarak, müzikle uykuya geçirebilirsiniz.