Sevgili anneler bebeğim 50 günlük .40 ı çıktığından beri emerken ağlıyor ve uzun süre sakinleştiremiyorum.Çok üzülüyorum emmeyi bırakacak diye endişe ediyorum .Sizde de benzer sorunlar görüldü mü ? Ya da sebebi sizce ne olabilir ? Fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim .Şimdiden teşekkürler