Canım benim bebeğim de o zamanlar da kabız oldu ben sıvı beslendim sürekli su ve çorba hoşaf ayriyeten has zeytinyagi icirdik işe yaramadı zeytinyağı ile poposunu uyardık arada ise yaradı oda olmayınca lavman aldık ama yine 3gunun dolmasını bekledik öyle yaptık alışkanlık olmadı ve sende yediklerine dikkat etmen gerekirmiş senden geçenler kabız yaparmış malesef hem ben hemde sadece mama aldı bensiz kaldı 2 gün o yüzden perişanlık çekti çocuğum umarım kısa sürede duzelir sizinki de