Ortaokula giden oglum var. Din hocası 40 tane dua vermiş. Bu duaların türkçe anlamları ve arapçası ezberlenicek diye belli bir süre vermiş. Oğlumda hepsini ezberledi. Ezberleyen cocuklara hediye alıyormuş her birine farklı seyler.oglumada sana ayakkabi alıcam demiş.teşvik amaclı sanırım yapıyor yoksa mecbur değil tüm öğrencilere böyle bisey yapması. Sene sonuda geldi.hocası madem böyle bi güzellik yapıyor ogluma bizde bi hediye alalım dedim. Klasik ama Aklıma sadece kalem geldi kendisine öZel ismi ile. Kapalı bi bayan baska ne alabiliriz. Öğretmenlerin okulda en cok kullandıgı ihtiyacı olan sey nedir acaba