Benim saçımda ombre vardı daha önce hamilelik doğum fln derken bi türlü yeniden ombre yaptıramadım kuaföre gidip saçım baya uzadı ombre uçlardaydı yani bende ani bir kararla saçımı evde kızıla boyadım fakatt ombre için açılmış yerler daha açık ve güzel tuttu ama kendi doğal rengim koyu kahve ve çok koyu tuttu 2 hafta falan oldu boyayalı şimdi asıl sorum saçım kızıl olduğu için açmaya kalksam yanar mı ya da açmadan nasıl daha kırmızımsı bir kızıl elde edebilirim uçlarda olduğu gibi ilk kez evde saç boyamıştım tecrübesizim 😅 uzun oldu kusura bakmayın şimdiden cevaplar için teşekkürler