Tayfunutkununannesi Bebeğim 1 yaşına yeni girdi 10.30 kg ağırlığa sahip 9. Ayda yine aynı kilodaydı kilo almamış ne önerirsiniz takviye edici gıda veya öğün iştahını ne açar ne yese kilo alır
Poncikkkk Tayfunutkununannesi bunu en iyi doktor bilir biz bişey öneremeyiz belki sorun oldu yazık küçücük yavruna eğer sen ve eşin zayıfsanız bebeğinize zayıf olur normal birde çocuklar yerinde durmuyor hep enerji harcıyorlar
Meteninanasi Tayfunutkununannesi normal zaten 3 buçuk kilo doğdu çünkü sütüm az olduğu için mama ile destekliyorum
Tayfunutkununannesi Elisaoner38 cinsiyeti ne işte bizim de 9. Aydan beri o civarda üzerine koymadı hiç
Medinepalavan Sevvl06 bizde aynı ama 4 aydır gıdım gıdım aldı doktorunuz iyi dedi mi benim doktor az almış diyor ama ne yapmam gerektiğini söylemiyor
Syktoprak @"Tayfunutkununannesi bizde pazartesi hem ası olduk hem kontrol kilo 9.500 boyda 74.5 geldi bende çok üzüldüm napsam bilmiyorum bende burda bekliyim
Tayfunutkununannesi Syktoprak valla bizim bebek erkek aynı bizimde durum doğum günü ne zamandı vallahi bebeğe özel yemekler yapıyorum çok dikkat ettim zararlı hiç bişi vermedim anne sütü ile beslendi tam buğday unları tam pirinç unları ev yapımı yoğurtlar şimdi iştahı yok yemiyor
Nilunas Tayfunutkununannesi 9 aylık 10 kilo kızım.doktor muayenesinde sorsanız bi ilaç takviye verir belki
Belinays Nilunas benimkisi 9 aylik kilosu 8.500 önemli olan sağlıklı olması bence kiloya çok takılmamak lazım çok hareketli zaten