Merhaba benim oglumda 11 aylıkken doktor yukarda dedi arastirdim korkunca oluyomus ondan öncede oglum grip ates nedeniyle hastaneliķ oldu ve kolon hastanesinde basina 5 hemşire dikilip biseyler yapmaya calismalari sonucu oglum cok korkmustu ve hala hastanelerden korkuyo doktoru 1.5 yasina kadar sure verelim ultrosonla denedim ama inmiyor dedi sonra kendi kendi kendine indi ozamana kadar zaman verin gerek kalmaz insAllahh