Gzm17 bir hafta içinde asıl rengi oturur. Ne zaman boyadınız bilmiyorum ama. Üstüne açıcı uygulayabilirsiniz o da saçlarınızı çok yıpratır zatenn yeni boyamışsınız. Beyaz kalıp banyo sabunu saç boyasını akıtıyor, ben boyamayı bıraktıktan sonra aylarca onunla yıkamıştım, onu da deneyebilirsiniz, belki akıtır biraz rengi açılır