Bebegım 6 aylık ve burnunda sureklı gecmeyen bır hırıltı var ve bu ayda arttı aspıre edıyoruz ama onunla ılgılı degıl dr da goturduk cıgerlerdede sıknıntı yok ama burnunda hep bı hırıltı tıkanıklık var bılgısı olan annelerımız varmı ne kullandınız alerjık mı bebegım.. kokulardan mı oluyor