Senaoz21 benimde bebeğim 17 aylık dişleri çıktı ama ben yeni fark ettim. sanırım bir yere çarptı hafif şiş ve dudak bağı iki dişinin arasında neredeyse bu ara çok kanıyor sağlık ocağına gittim sprey ve krem verdi travma olmuş olabilir dedi 1 hafta sonra tekrar çağırdı aöa onu beklemeyeceğim sanırım. 😢 hangi branşa gitmem lazım ağız ve diş sağlığı mı yoksa çocuk doktoru mu bilemedim 😪