Kızlar oğlum Temmuz ayında 3 yaşına girecek 10 gündür tuvalet eğitimi veriyorum çişini yapıyor ama büyük tuvaletini söylemiyor direkmen altına yapıyor bazen bez varken bazen de yokken yapıyor Ne yapacağım bilmiyorum gelip söylemiyor 10 dakika 15 dakikada bir soruyorum götürüyorum tuvalete ama yapmıyor büyük tuvaletini Biraz önce yine yapmış tuvalete götürmeme rağmen ne yapabilirim acaba söylemesi için Fikri olan önerisi olan ya da çocuğu böyle yapan var mıydı acaba Çok zorlu oluyor bu şekilde