Merhabalar ben 15 haftalıkken dr gittim bana kız denildi ama ben erkek hissediyorum ve şuan 20 haftayım dr gidecem haftaya dizinde başınıza öyle bişe geldimi kız denilip te erkek hissettiğiniz? Bu arada bi kız bi oğlum var 3. Ye gebeyim bu gebelikte oğlumunki gibi geçiyor hatta daha rahat