Arkadaşlar normalde halı yikatmaya yollarım , yikayacagim tuttu 2 taneydi diye . Adetime 4 gün var . Halıyı kaldırdım çok ağırdı kaldiramadim zaten sonra karnım ağırdı oturdum 1 saat sonra lavaboya gittim kanamam olmuştu . Adetime 4 gün var acaba sipral mi kaydi yoksa adet mi oldum :( bilen yaşayan var mı bu durumu