Kızlar doğdugundan beri hep uykuları sorunluydu ama bu aralar uyuturken çığlık kıyamet ağlıyor 9 aylık oldu neredeyse gündüz uykularınıda bayadır 2 ye düşürdüm 3-3,5 saat arayla uyuyor yinede uyuturken ağlıyor 2-3 saat arayla uyutmayı deniyorum yine uyumuyor aglıyor uyudugu zamanda yarım saat-45 dk uyuyor bütün gün gözlerini ovup duruyor bu sorunu olan var mı uyuturken aglama nedeni nedir çözümünüz varmı