Kuzeymiram Görümcemin cocugu, kızımdan 3 ay küçük ama maşallah sanki 1 yaşında olan o gibi , benim kızımın yemek verdiğimde yememek için ağlar. Onunki yemek vermediğinde ağlar. Bazen kendimi sorguluyorum acaba ben mi annelik yapamıyorum. Benimki baştan beri çok gazli ve aglakti beni mahvetti. Şimdide yemek yememesi beni çok yıpratıyor. Ama görumcemin baştan beri maşallah uslu, aglamayan ve iştahlı bir bebekti. Yinede diyorum sağlıklı olsunda gerisi boş, herşeyi çekmeye razıyım.Onun bir gülmesi ömrüme ömür katıyor 😇