Sibellaa ben oğluma hep en azından 1,5 yaşına kadar vericem diyodum ama 11,5 aylıkken kendi isteğiyle bıraktı ben çok zorladım içsin diye her yolu denedim muhallebilerine bile kattım ama asla kabul etmedi ama az da olsa beni de emdiği için şuan sorun yapmıyorum ek gıda da alıyor ama dediğim gibi devam etseydi 1,5 yaşına kadar çok istedim vermeyi.