Merhaba güzel anneler kızım 7 aylık doğumsal kalça çıkığı vardı doğduğundan beri çift bez takıyordum ikinci usgde normal çıktı çift bezi çıkarmıştık 6buçuk aylıkken kontrol önerildi sağ femur kemiği kalçaya oturmamış önce palvik bandaj verdiler bir hafta taktık kontrolde alçı önerildi cuma günü anestezi ile alçıya alınacak bu süreçte ne yapmalıyım çok panikledim üzgünüm yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler..