7 aylık kızım bu aralar 2 yas sendromu gibi herşeye olur olmadık şeylere ağlıyor. Cok mız mız cok inat ne yapsam olmuyor. Öyle yapıyorum yok böyle yapıyorum yok cok yoruldumm. Doktor böyle durumlarda calpol yada parol ver diş ten dolayı demişti hayir veriyorum nafile. Uykuya aşırı direniyor kendini oraya buraya atıyor resmen okadar ağlıyor ki bina inliyor resmen