Deletedmom_58 Kızımın burnu tıkalı olduğu için aldım nasıl kullanılacağını sormayı unuttum nasıl kullanıyorsunuz kızlar
Hilal-95 Deletedmom_58 ben bebeğimi yan yatırıyorum burnuna sıkıyorum her iki tarafa yatırarak yapıyorum snrasında sırtına hafif hafif vuruyorum snrasında cekıyorum ama şırıngayla daha iyi yapıyorum
mihramomms Deletedmom_58 ben şırınga ile çekip her iki burnuna sıkıyorum sonra sırtına vuruyorum hemen akıyor zaten bebeğiniz küçükse kafasını yan yatırıp da yapabilirsiniz
Deletedmom_58 Hilal-95 eczaneden aldım şırınga değil benim ki ayriyeten şırınga mi almam gerekiyor ona mi boşaltılıyor nasıl oluyor
Hilal-95 Deletedmom_58 yok yok kuzum o şeylede sıkablırsın ben şırıngayla daha rahat yapıyorum oyuzden öylr dedim ama o fizyolojik olan plastıkle bebeği yan yatırarak direk hızlıca sık burnuna
Deletedmom_58 Hilal-95 tamam canım teşekkür ederim yarın deneyim bakalım inşallah bisey olmadan yaparım
Hilal-95 Deletedmom_58 brazcıkın ağlıyor ama rahatlıyo brn 6 aydır yapıyorum mutlaka temız olmalı dedi doktorum yatmadan önce yapıyorum rahat uyusun diye normal serum bıle kullanıyorum daha uygun fiyatları
Deletedmom_58 mihramomms anladım canım teşekkür ederim peki burun aspiratör ile ayriyeten çekmek gerekiyor mu yoksa serum yeterli geliyor mu