Öncelikle iyi günler bebeğim 14 aylık ve yaklaşık 1 aydır taşaklarını kaşıyor kızarıklık filan da arada bir oluyor pişik kremi birsürü çeşit kullandım ama bi farkı olmadı bezini açtığım gibi kaşımaya başlıyor zorla kapatıyorum bezi başına böyle bu tarz bişey gelen var mı (doktora götürücem ama randevumuza daha var o yüzden aranızda olan var mı diye sormak istedim)