Arkadaşlar 10 Aylık bebeklerle nasıl gidiyor? Benimki erkek çok hareketli, çok meraklı. Ve sanki bi kaç haftadır daha bi anneci oldu gibi.
Uykuları çok güzeldi düzenliydi şimdilerde hem direniyor hemde sürekli uyanıyor ağlıyor, benimle yatarsa mışıl mışıl uyuyor ama, onun dışında hangi ara 10 aylık oldu diyorum 😌🤷♀️