Kızlar kızım 6 aylık geri çekilme ile korunuyoruz adetim düzenlidir normalde ama bu ay 7 günlük bir gecikmem var stres yaptım ondan mı olamıyorum acaba dedim test yaptırdım ama negatif henüz bir regl belirtimde yok böyle bir durum başına gelen var mı?