Kızlar merhaba :)
1 ay sonra kızım yaşına girecek 1 yaş sonrası mama kullanımı hakkında sormak istiyorum size
Sizce mamaya devam etmilimiyim yoksa bırakmalımıyım sizin bu konuda ki görüşünüz nedir ?
1 yas sonrası bir çok besini yiyebildiği için sadece gece yatmadan vermeyi düşünüyorum .
Meyvelerdende smoothie yapmayı düşündüm süt ile beraber bu şekilde daha besleyici olur mu ikilemde kaldım şimiden :)