Mlly34 zeynep41 emziriyorsan geç yapması normalmiş bizim daha kırkımız çıkmadı her gün azda olsa yapıyodu son 1 haftadır bi gün yapıyo bi gün yapmıyo 5 günü geçerse bide gaz çıkartamıyorsa sıkıntı oluyormuş