Merhaba herkese benim kızım 4ay 4 günlük gündüzleri ayakta sallarsam 1 saat uyuyor beşiğine koyduğumda beşiği sallarsam uyuyor. Uykuya geçmesi uzun sürüyor. Gündüzleri 3 kere 1 er saat uyuyor.. geceleri ise akşam 8bucukta yatıyor gece 2de uyanıyor emziriyorum 4 de uyanıyor sonra 7de uyanıyor. Uyku sürelerini nasıl uzatabilirim yardımcı olur musunuz??