zeynep91 kızlar istanbuldan yalovaya gitmiştik 1 hfta kaldık döndük bebeğim geldiğimzden beri agzına bisey surmuyo 5 aylıkken doktor kontrolunde tadımlara basladık 6 aylıkken öğünlere gayet iyiydi ama son 3 gundur bişey yemiyor cok uzuluyorum
Belinsu zeynep91 Belki düzeni bozulduysa ondandır canım . Benim de 7 ay on içinde dünden beri bi mızmızlık yapıyor yememek için . Bebişlerin sağ solu belli olmuyor 😂
Ekinnazinannesi1221 zeynep91 ah aynı biz çileden çıktım sanki😂 ağzına alıyor yutmuyor bekletiyor sinir krizi geçiriyorum
Buketpoyraz zeynep91 ayyyy bizdede aynısııı😫 cok güzel yiyen bebektii 1 haftadır kaşığa agzını açmıyor cok üzülüyorum ne zaman nasıl düzelecek acaba
zeynep91 Belinsu bilmiyormki hava değişimi flan mı neden cozemedm ya ordada gayet guzeldi eve gelnce oldu mamada icmiyor bugun resmen ac 3 gundur böyle 🤦🏻♀️
zeynep91 Ekinnazinannesi1221 off cok zor ya yiyen bi cocuktu öyle olması uzdu beni 3 gundur böyle veriyorm agzına pufkuruyor bu sefer yada agzını kilitliyor hiç açmıyor
Ekinnazinannesi1221 zeynep91 ben 5 aylikken başladım çok iyi alıştı çok şükür dedim çocuk bianda değişti şimdi hiç yediremiyorum ya 😔😔😔😔😔
zeynep91 Buketpoyraz mevsimsel bsey mi acaba neden böyleler ya mama iciyormu seni emiyomu peki insallah duzelirler benm bebegmde guzel yiyordu ya
zeynep91 Ekinnazinannesi1221 tek değilmişim demekki suan kac aylık ya cok iyi yiyen bi bebekti 3 gundur böyle napcamı şaşırdım inanki
zeynep91 Belinsu çok haklısın canım üstlerine düştükçe sanırım yemiyolar bu akşam aç bıraktm agladı istedi nasıl yedi şaşırdım acılmayan o agız acıldı resmen sukur ettim 😊😊