Deletedmom_22 teşekkür ederim yiyen olsa bende tarif bakip yaparım ama eşim kek börek kurabiye ve asla yemez disardqn alır y34 öyle değişik biri güzel yapmasam dicem ailem esimin ailesi begenir yaptiklarimi ondan anlamiyorum ne istediğini bende kek bile yapsam yarım ölçek kendime yaparim dolaba atarım çıkarıp 2 dilim şeklinde yerim mesela ondan tek çeşit yemek bize yetiyor 3 çeşit yapan var okurken hep şaşırıyorum nasıl yiyorlar diye 🤣