deletedmom4842 topraaakveannesiii 1 hafta önce olduk 4aya girerken oldu ben bezledim sürekli çok şükür şimdi pansumana gerek kalmadı sadece dikişleri var düşmesini bekliyorum ilk gün epey bir zor geçti çok ağladı ama 2. Gün çok rahatladı geçmiş olsun şimdiden
habibe_omerasaf Ben 10 gün önce yaptrdm 4 ay iki günlüktü oğlum. Sürekli bezledik kremini sürüp kapattk bezi
deletedmom4842 [bilinmeyen] Canım yalan yok benim oğlum ilk gün çok ağladı ona bakıp bende ağladım o derece ama 2. Gün sanki olmamış gibiydi sadece pansuman yaptırmadı zorladı bizi o kadar kaka değerse acıtır bizim değmedi çok şükür
Hasret Bende kararsızım ya 🤦♀️Bebeğim şuan 3,5 aylık ben 5/6 aylıkken olsun istiyorum aslında çünkü büyüdüğü zaman daha çok acır diye düşünüyorum oda kışa geliyo kayınvalidemgil soğukta sünnet mi olur biraz daha büyüsün çocuk deyip karşı çıkıyorlar 🤨
deletedmom4842 Hasret 6 aylık bebek sürünebilir daha çok hareketli olabilir bacağı değer elini oraya değdirebilir onun İçin hazır daha küçükken yaptırın derim biz olduk 1 günü atlattık mı tamamdır sonra iyi yaptırmışım diyeceksiniz
Hasret deletedmom4842 yaa ciddi misin şimdi nasıl oluyo hastanede hani eski usül makasla keserler ya sadece o yüzden merak ediyorum bi yandan da haklısın hareket kabiliyeti arttıkça kendi kendinin canını acıtır