Meraba anneler bügün kontrol için götürdüm kan tahlillerinde karaciğer ve nzimleri yüksek çıktı alt 232 ast 208 çıktı bebeğim 10 gündür enzleydi ama doktor viral enfeksiyondanda kaynaklanabilir altonda başka sebepte olablir çok yüksek dedi çocuk gastrolojisi görsün bi dedi ama bide küçük olunca bebek baya bi oyun ndişelendirdi başına böyle bişi gelen varmı acaba