Sibel-eslem Selam anneler çok merak ediyorum sezeryandan sonra normal doğum yapan varmı aranızda? Nasıl bişey çok zor olsa gerek
123ova65 Sibel-eslem bende çok merak ediyorum bende sezeryan oldum bundan sonraki doğumlar normal olur mu olmaz mi bilmiyorum biraz zor riskli bence dikişlere zarar gelebilir cevremde olan var hatta sezeryandan sonra 2 normal dogum yaptı
Dilaylaa Benim arkadaşım yaptı ama normal doğum olması için çok uğraştı doğurana kadar temizlik merdiven inme çıkma herşeyi yaptı 😅 ve doğumu çok kolay oldu yarım saatte felan