Ilknr_rabia34 Size sorum olucak acil cevaplar misiniz bebegimin gidigi var haliyle boynun alti pisik oluyo asiri derecede kizarmis pudra mi kullanmaliym yoksa psik kremimi hangisi daha iyi
Veragillerden Doktorum oraya hametan vermişti, bizim de orası aynı dediğiniz gibi, cildiyeye götürdüm her bebekte olur dedi orası kapalı kalıyor ya