Deletedmom62626 Bu kadar reklam çıkarıyorsunuz hicbirseyi okuyup yorumlayamiyoruz. Sinir bozucu olmaya başladı. Hizmetinizi başarısız buluyorum. Happy kids
Hellomoto Deletedmom62626 valla bende post acacaktim uygulamaya girer girmez 2 reklam izlemek zorunda kaldım Bi çözümü bulunsun yada ücretini ödeyelim de reklam izlemeyelim
Deletedmom_73 Deletedmom62626 bende hep böyle çıkıyor neredeyse her yorumun altında farklı farklı reklamlar
Laden Deletedmom62626 Reklamlar 10-15 dk arayla çıkıyorsa normal bir görüntüleme sağlıyorsunuz. 1-2 dk arayla çıkıyorsa hata vardır. ‘23:25 reklam’ 23:26 reklam’ şeklinde saati görebileceğimiz ekran görüntülerini biz@mutluanneleriz.com adresine iletebilirsiniz🌺
Deletedmom62626 Hellomoto ne güzel dediniz ağzınıza sağlık çoğu insan kısıtlı zamanda giriyor acil birşey oluyor iki saat reklam bekle
cizgigozlum Reklamsız olarak siteden giriyordum siteyi de mahvetmisler girilmiyor reklama mecbur birakiyorlar resmen
Deletedmom62626 Deletedmom_73 keşke böyle olsa sürekli canım buda var ekstra uygulamaya ne zaman girmek istesem sürekli reklam ondan da çıkılmiuor bekliyorum. Bu defa da x işaretine bas çık bu nedir? İllallah dedirtti