Muvahhide Kızlar bebeğim 2 aylık ve denize gidicez gratiste satılan benri protective sun spray güneş kremini aldım kullanan bi şikayeti olan var mı?
Muvahhide Ftmsnny aldım ama sürmicem galiba benim de içime sinmediği için buraya yazdımgölgede zaman geçirmeye çalışacak artık
Muvahhide Cinarpasa bebeği denize sokmicam canım ailemle zaman geçirmek için gidiyorum bebeğimide temiz hava alması için götürüyorum ama ne olur ne olmaz diye güneş kremi sürmek istedim
Deletedmom_15 Garnier bebekler için olandan aldım ben 50 faktör şuan denizdeyiz bir sıkıntı yaşamadık şükür
Deletedmom_15 Mirayinannesi canım garnier çocuklar İçin yüksek koruma fısfıslı sprey yani 200 ml beyaz kutuda güneş kremi. Tam adı bu şekilde bebiş 11 aylık, büyük kızıma da kullandım 8 yaşında. Nivea da var aynısı