turkerg Merhaba hanımlar, oğlum 18 aylık emsey hospitalda sünnet düşündük. Yaptıranınız oldu mu, memnun kaldınız mı?
turkerg Noname21 dogumu orda yaptim ben cok memnun kalmistim. Ikinciye insalah yine ordayim az kaldi😁
turkerg biryavuzkusu yaptirdik. 2 ay oldu yaklasik. Genel anestezi ile uyutup yaptilar 18 aylik oldugu icin. 2 aya kadar local yapiyolarmis. Gayet memnun kaldik doktor sonrasinda da baya ilgilendi telefonunu verdi zaten.