Merhaba kızlar. Oğlum şu anda 25 aylık. Kıyaslama yapmak istemiyorum ama parka filan çıktığımızda diğer çocukları görünce ister istemez kıyaslama oluyo. Şöyle ki oğlum çok hareketli bi çocuk değil. Mesela evdeyken koltuğa çıkıp oturmak istediğinde çıkıyor ama biraz zorlanıyor, benden yardım istiyor. Basamak çıkarken korkuluk varsa tutunup çıkıyor ama korkuluk yoksa elleriyle yerden destek alıp çıkıyor. Şuraya çıkayım tırmanayım filan demiyo hiç. Sanırım büyük motor kasları daha tam gelişmedi. Küçüklükten beri hep kucaktaydı, yere bırakmadık pek. O yüzden sağa sola dönmesi, emeklemesi de biraz geç oldu. Çok büyütülecek bi şey değil belki ama yine de kendimi suçlayıp vicdan yapıyorum.😕 Haftaya doktora da danışacağım ama sizin de öneriniz varsa ya da aynı durumda olan varsa diye yazmak istedim.